„Za každou absurditou sú ideológie“. Marxisticko-nacistické korene multikulturalizmu
www.slovanskenoviny.sk/rss V „starej“, západnej Európe permanentne narastá teror príslušníkov imigrantských komunít voči domorodému, bielemu európskemu obyvateľstvu.... Príspevok „Za každou absurditou sú ideológie“. Marxisticko-nacistické korene multikulturalizmu je zobrazený ako prvý na .
www.slovanskenoviny.sk/rss
V „starej“, západnej Európe permanentne narastá teror príslušníkov imigrantských komunít voči domorodému, bielemu európskemu obyvateľstvu.
Neprekvapujúco, intenzita tohto teroru je priamo úmerná stupňu „zamigrovanosti“ tej- ktorej európskej krajiny. Hoci sú tieto fakty očividné, Európska únia naďalej podporuje imigráciu z moslimských krajín, ako aj čiernej Afriky (práva Afričanov v Európe), čoho dôkazom je migračný a azylový pakt.
Vzhľadom na realitu, už len totálny imbecil môže tvrdiť, že imigranti z neeurópskych krajín sú kultúrnym a ekonomickým prínosom pre Európu.
Prečo sa potom EÚ a vlády jej členských krajín správajú tak imbecilne? Zo skúsenosti 20. storočia vieme, že za každou absurditou tej doby stáli ideológie a platí to aj pre 21. storočie.
Nedávno v Anglicku zavraždil černoch nožom tri malé biele dievčatká a sedem zranil. Vzhľadom na permanentný imigrantský teror tentoraz Angličanom povolili nervy a zaútočili na mešity a imigrantské centrá.
Iste, nebolo to vhodné, mala stačiť len pokojná demonštrácia. Lenže britská multikultúrna vláda, ktorej členovia svojho času kľakali na znak úcty k pamiatke čierneho kriminálnika Georga Floyda pri každej možnej príležitosti a násilnosti BlackLivesMatter s miliardovými škodami označovali ako mierumilovné protesty, nazvala demonštrantov extrémne pravicoví teroristi, rasisti, xenofóbovia a hrdlorezi a začala ich masovo zatvárať do väzenia.
Nekonalo sa žiadne kľakanie na pamiatku nevinných obetí, snáď aj z praktických dôvodov, lebo potom by bolo celé Anglicko, vzhľadom na počet takýchto obetí, stále na kolenách.
Pamätám sa na tlupy černochov potulujúcich sa po „vyspelom multikultúrnom starom“ Západe a výraz zdesenia v tvári bielych dievčat, ktoré boli donútené bozkávať im nohy. Videl som aj výraz v tvári černochov: bol rovnaký ako u nacistov keď ponižovali a tĺkli Židov.
Stalo sa už tradíciou, že pokiaľ spáchajú teroristický čin na Európanoch moslimovia (Charlie Hebdo atď.), alebo černosi, tak členovia multikultúrnych vlád vybehnú na námestie, vyzvú Európanov v mene rozmanitosti k zomknutosti a žiadajú ich neváľať na migrantov kolektívnu vinu.
Pokiaľ Európanom stečú nervy a nesprávajú sa ako teľce a protestujú, tak sú z nich zrazu extrémne pravicoví teroristi a hrdlorezi, ktorých dedičná kolektívna vina za rasizmus, xenofóbiu, kolonializmus a otrokárstvo je nespochybniteľná.
Následok sa tak stane príčinou, obeť páchateľom a šarlatánstvo vedou.
Multikultúrne vlády sa takto správajú voči Európanom svojmu ľudu na celom „vyspelom multikultúrnom“ Západe. Dovoľujem si preto tvrdiť, že akékoľvek problémy súvisiace s migráciou príslušníkov neeurópskych kultúr a rás majú zdroj v multikulturalizme, ktorý objektívne môže za všetko zlo, ktoré je páchané na Európanoch imigrantmi. Čo je to teda multikulturalizmus?
Je to v princípe poľovný lístok na Európanov, ktorý umožňuje imigrantom a multikultúrnym vládam Západu správať sa k nim ako nacisti k Židom a menejcenným Slovanom. Definovať ho môžeme nasledovne:
Multikulturalizmus je súčasť nového spoločensko-ekonomického systému, kultúrneho socializmu budovaného na teritóriu EÚ, ktorého ideologický zdroj je kultúrny marxizmus neomarxistov Frankfurtskej školy. Nositeľom tejto ideológie je progresívna neomarxistická ľavica, ktorú v EÚ v súčasnosti reprezentujú progresívni liberáli.
Z tohto dôvodu musíme začať popisom kultúrneho socializmu.
Budovanie kultúrneho socializmu nezačína socialistickou revolúciou ako u klasického marxizmu, ale kultúrnou revolúciou, dlhým a pomalým pochodom inštitúciami. Najvyššiu formu demokracie, totalitnú diktatúru, nenastoľuje proletariát pod vedením komunistickej strany, ale Nový proletariát pod vedením neomarxistických intelektuálov.
K tejto závažnej transformácii došlo preto, lebo Starý marxistický proletariát si zlepšil svoje sociálne postavenie po 2. svetovej vojne natoľko, že jeho revolučné nadšenie vyhaslo a tak ho musel nahradiť tzv. Nový proletariát, čiže rasovo a iným spôsobom „utláčané“ radikálne menšiny.
Bod zlomu nastáva po páde reálneho socializmu a rozpade ZSSR v roku 1990, kedy neomarxistickí intelektuáli a elity uskutočnili radikálnu rošádu. Marxistický koncept útlaku a vykorisťovania síce ponechali, ale buržoáziu nahradili Starým marxistickým proletariátom, ako utláčateľom a vykorisťovateľom.
Buržoázia, čiže kapitalisti a finančná oligarchia utláčala a vykorisťovala v marxistickom poňatí proletárov v Európe aj kolóniách bez rozdielu, po tejto rošáde však naopak Starý robotnícky proletariát utláčal a vykorisťoval koloniálne národy v minulosti (vina bieleho muža) a utláča a vykorisťuje príslušníkov rasových a iných menšín v súčasnosti nezávisle od toho, či patria medzi plebs, alebo oligarchiu.
Kultúrny socializmus sa tak zvrhol na totalitnú diktatúru a tyraniu menšín, v ktorej sú oligarchiou privatizované zisky a Starým robotníckym proletariátom sú socializované (znárodňované) straty nielen ekonomické, ale aj kultúrne atď. Nie je preto divu, že nadnárodné oligarchické štruktúry vehementne podporujú progresívnu, extrémne ľavicovú ideológiu. Z uvedeného vyplýva, že multikulturalizmus sa týka v princípe výlučne rasovo-kultúrne utláčaných menšín imigrant-ského pôvodu. Definujem ho takto:
Multikulturalizmus je založený na ideológii kultúrneho komunizmu, ktorý vychádza z dogmy, že všetky kultúry, civilizácie, ich hodnotové systémy a príslušníci sú si rovní a spolu na jednom mieste budujú rasovo-kultúrne rozmanitú, tolerantnú, multikultúrnu spoločnosť.
Pokiaľ však budovanie takejto multikultúrnej spoločnosti nefunguje a imigranti nie sú schopní integrovať sa do spoločnosti (čo paradoxne ani nie je vzhľadom na definíciu možné), tak v zmysle ideológie kultúrneho komunizmu za to môžu netolerantní, xenofóbni a rasistickí utláčatelia, čiže pôvodní Európania bielej rasy.
Kultúra, veda, umenie a samotná európska civilizácia je utláčateľská a vykorisťovateľská, navyše stvorila režim bielej nadradenosti a privilégií, založený na systémovom, inštitucionálnom rasizme, ktorý nedovoľuje príslušníkom iných rás a kultúr rozvíjať sa v súlade s ich schopnosťami.
Týmto pracovitým, inteligentným a utláčaným chudákom preto nezostáva nič iné, ako uskutočniť rasovo-kultúrnu revolúciu, poraziť v nej svojich utláčateľov, čiže bielu rasu, jej kultúru, vedu, umenie, celú civilizáciu a navyše ju aj fyzicky eliminovať napr. na spôsob grófa Kalergiho.
Vidíme, že multikulturalizmus funguje na princípe triedneho boja rovnako ako klasický marxizmus s tým rozdielom, že príslušnosť k robotníckemu proletariátu bola nahradená príslušnosťou k rase.
Príslušnosť k robotníckemu proletariátu možno meniť, príslušnosť k rase je nemenná, čo využil Barack Obama, ktorý uviedol majstrovsky do praxe teóriu frankfurtskej školy o kľúčovej úlohe menšín pre progresívnu transformáciu spoločnosti. Miesto toho, aby propagoval myšlienku, že keď mohol uspieť on, môže uspieť každý, vytiahol kartu systémového rasizmu.
Pretože ako utláčateľská je definovaná biela rasa, jej kultúra, veda, umenie aj celá civilizácia, tak všetci belosi sú vedome, či nevedome rasisti a nedá sa s tým nič robiť, len to, čo páchal nacizmus na Židoch. Vymaniť sa z tejto pozície na tomto svete nie je možné.
Židia sú našim nešťastím, bolo uvedené na každom čísle nacistického plátku Der Stürmer. Biela rasa je rakovinový nádor na tele ľudstva, tvrdila feministka Sonntagová a jej prívrženci.
Kritická teória neomarxistov sa tak rozvinula na kritickú rasovú teóriu progresívnych liberálov, ktorej príbuznosť s nacistickou ideológiou nie je náhodná.
V tomto kontexte sa aj agenda ľudských práv v EÚ zvrhla na agendu exkluzívnych práv na privilégiá, špeciálne zaobchádzanie a ochranu menšín, pretože oni sú podľa nej to najcennejšie čo máme.
Myslím, že teraz je už jasné prečo vlády západných „vyspelých, multikultúrnych“ demokracií bez váhania chránia neeurópske rasové imigrantské menšiny za každú cenu a so svojim vlastným domácim obyvateľstvom zaobchádzajú ako s najhorším nepriateľom a vyvrheľom. Veď čo iné si podľa nich zaslúžia títo rasistickí, xenofóbni, extrémne pravicoví hrdlorezi a teroristi, ktorí nechcú žiť v multikultúrnom raji.
Samozrejme, sú to totálne šialené ideologické konštrukty, niečo na spôsob Hitlerovho nacizmu, len Židov nahradili bieli Európania. Pokiaľ by neexistoval multikulturalizmus, tak by neexistoval problém s imigráciou, integráciou imigrantov do spoločnosti, ani s rasizmom.
Problém s imigráciou nespôsobili imigranti svojou existenciou, ale bezcharakterní bieli darebáci, ideologicky zaslepení bieli fanatici a užitoční idioti v službách nadnárodných a nadrasových oligarchických štruktúr, nenávidiaci vlastné národy a štáty.
Multikultúrna spoločnosť tak má prvky marxizmu, nacizmu, islamskej orientálnej despocie a plutokracie finančnej oligarchie, ktorá napriek deklarovaným vznešeným ideálom nie je zlučiteľná s ďalšou existenciou európskej kultúry a civilizácie, ako aj jej nositeľov, Európanov.
Z uvedeného vyplýva, že cieľ progresívnych liberálov je vybudovať anticivilizáciu k autentickej európskej civilizácii, ktorej hodnoty sú v protiklade s hodnotami vlastencov. To znamená, že prežiť môže len jedna z týchto dvoch antagonistických koncepcií.
Po roku 2000 razantne rastie na Západe kult černošstva a islamu, najvplyvnejších spojencov neomarxistov pri „progresívnej“ premene Západu do multikultúrnej podoby. Niet reklamy a filmu, z ktorých by nevyskakovala nejaká postava černocha nezávisle na tom, či to zodpovedá historickému a kultúrnemu kontextu zobrazovanej situácie.
Okrem toho, tieto multikulturalizmus propagujúce postavy sú zobrazované ako múdry černoch a moslim medzi bielymi barbarmi. Zaregistroval som, že progresívni propagandisti vymieňajú nielen biele resp. nečierne postavy jednotlivcov za černochov, ale dokonca aj celé národy. Staroveký národ Mitancov vo filme Tut (Tutanchamon) bol kompletne vymenený za černochov.
Postavy čiernych generálov, vysokopostavených hodnostárov, bohov atď. v období starovekého Ríma, Vikingov, Normanov atď. pôsobia značne absurdne, ale poukázať na túto absurdnosť je biely rasizmus. Preto je logicky každý progresívny bojovník proti rasizmu protibelošský rasista.
Bohužiaľ, vlastenecké prostredie si neuvedomuje, že úspešný postup progresívnych síl na Západe a aj u nás je výsledkom trpezlivej ideologickej práce medzi bežnou populáciou. Svoje zvrátené idey interpretujú ako „pokrok“, ktorý je presadzovaný bojom za ľudské práva.
A vlastenci, s ich zaostalými a reakčnými tradíciami, ktoré patria na smetisko dejín, bránia tomuto spoločenskému pokroku a budovaniu svetlých zajtrajškov. Vlastenci sa tiež kardinálne mýlia v tom, že imigračné komunity budú pokračovať v podpore ideológie multikulturalizmu. Nič nie je vzdialenejšie realite.
Imigrantom na nejakom multikulturalizme vôbec nezáleží, oni len využívajú ideologicky zaslepených bielych fanatikov a užitočných idiotov, ktorí im ochotne odovzdávajú svoje krajiny práve v mene multikulturalizmu.
Vlastenci sa nesmú uspokojiť s tým, že síce vedia, akou ideológiou sa progresívni liberáli riadia, ale viesť debaty na tejto úrovni je zbytočné, veď sa už aj tak nezistí nič nové.
Po prvé, nie je to pravda, vždy sa zistí niečo nové a po druhé, pokiaľ nie sú vlastenci schopní využiť tieto znalosti rovnako, ako to progresívne sily robia už desiatky rokov, tak môžu rovno hodiť flintu do žita a odísť dobrovoľne na smetisko dejín aj s ich tradicionalizmom.
Bez toho, aby vlastenci dokázali bežným ľuďom zrozumiteľne vysvetliť, že budovaním multikultúrnej spoločnosti progresívnymi liberálmi sa dostávajú do pozície otrokov imigrantských menšín a finančnej oligarchie, nemá ich činnosť zmysel, môžu to rovno zabaliť.
Pokiaľ chcú vlastenci dosiahnuť to, čo deklarujú, musia vytlačiť multikulturalizmus a celú progresívnu ideológiu na okraj spoločnosti. Niet inej cesty.
Pavel Fendek
O autorovi: Pavel Fendek (Ing.) je ekonóm, analytik v Inštitúte národnej politiky Ľudovíta Štúra a autor publikácií o deštrukcii ideológie neomarxizmu na našu civilizáciu. Jeho kniha Súmrak európskej civilizácie – barbari sa zmocňujú Európy vyšla v dvoch vydaniach na Slovensku, v Českej republike mu vyšla kniha Evropa ve smrtelném sevření multikulturalismu a islámu.
/ skspravy.sk /
Príspevok „Za každou absurditou sú ideológie“. Marxisticko-nacistické korene multikulturalizmu je zobrazený ako prvý na .